Analysis on equality and employment in the European Union: a special reference about university graduates

2012

At the end of 2009, the Government of Andalusia presented the Euroemployment Programme with the intention of promoting the investigation and implementation of good practices in the emplyment field throught in terchange will other employment services in Europe.

Saber másexpand_more

Precio unitario:  11,54 €
Impuestos incluidos Pago seguro con certificado SSL - Envío por 3.00€, gratuito en compras superiores a 19.00€ (Península y Baleares) - Entrega 48h, una vez que comprobamos el pago y lo entregamos al transportista (Península y Baleares)*

Gómez Aguilar, Nieves; Ferradans Caramés, Carmen